duminică, 24 iulie 2011

IN ATENTIA , CELOR CE IMI SUNT DATORI

                             Va rog , sa imi depuneti , banii pe care mii datorati , in contul :

                               SWIFT  BRDEROBU  RO68BRDE445SV94828904450

deschis la BANCA ROMANA PENTRU DEZVOLTARE , iar dupa aceia , sa imi dati un SMS , pentru a merge sa imi verific contul .

Un comentariu:

Anonim spunea...

nu vreau sa te critic da serios acum...cum sa fii urmasul lui Stefan Cel Mare !pe bune!Ai dovezi ce constau in rezultate ADN.Nu! Deci lasa-te de meserie,cautati ceva mai de viata de facut,ceva ce sa fii renumit,nu prin prostie si bataie de joc.
Crek daca ar auzi Stefan prostiile astea,n-ar mai muri de durere de picior,ar face infarct!Pai toti moldovenii sun urmasii lui Stefan Cel Mare...nu numai tu,si in schimb ai zis ca bunicul tau ti-a zis asta(pai erai mic cand ti-a zis si eu am auzit astea cand eram mic si sunt MOLDOVEAN,ca tine...da nu ma fac de ras cu asemenea prostii...si te intrebi de ce rade lumea de tine).
Maturizeaza-te,daca mai poti,macar incearca!
Nu te mai lasa prostit de aparente!

cornel cernoschi

Despre mine

Fotografia mea
LUGOJ , jud . TIMIS, str. Nicolae Balcescu ; nr. 11 ; Bl. 11 ; sc. A ; ap. 5 ; et. 1 ; cod. 305500, Romania
PRESEDINTELE ROMANIEI