joi, 25 martie 2010

CORNEL CERNOSCHI


6 comentarii:

Ramona spunea...

Draga Cornel, sper sa fii inchis intr-un spital de nebuni, sa fii legat si tinut sub un lacat.
Ai nevoie urgenta de ajutorul unui psihiatru si nu in ultimul rand de o palma dupa cap(nu ca s-ar pune vreun neuron la loc, pentru ca stim ca nu ai nici unul) .
Oricum, admir modul in care te-ai facut cunoscut si sunt convinsa ca vei primi foarte multe oferte de tratare in diverse locuri din tara.
Bafta!

Anonim spunea...

draga Cornel,esti exact cum sunt majoritatea romanilor: flamand si nebun! :)) linistete-te ca le mai vin idei si neamurilor lui Cuza si iese foc!

Anonim spunea...

Auzi din cate stiu eu conform analizelor ADN si cercetand pe scara arborelui genealogic singurul urmas a lui Stefan cel Mare este o presoana de sex feminin in varsta de vre-o 16 de ani care traieste de ceva vreme in Italia si care fiind contactata de un anumit investigator al presei romane ,intrebata fiind asupra pretentiilor sale privind o eventuala mostenire a raspuns ca nu are nici o pretentie deoarece ce -sa facut sau ce a facut stramosul ei este din sudoarea acestui popor iar totul se cuvine a ramane acestui neam,parerea mea ca daca doreai a fi cunoscut trebuia sa cauti alt mod mai de bun simt pentru a te face cunoscut si nu in felul in care il faci!Ai cumva vre-o dovada ADN sa sustii ceea ce spui ca esti,sau te bazezi pe niste povesti spuse la un momendat de bunica ta??Adevarul ca Solola nu este departe de tine pentru un eventual tratament!Ma gandesc ca pe viitor se poate trezi unul sa spuna ca el este urmasul lui Decebal si sa ceara ca si pretentie de mostenire intreaga Dacie cu hotarele ei vechi!Deci mai baiatule citeste comentariile si vezi un tratament ,lasa aberatiile!

Anonim spunea...

Why are you gay?

Anonim spunea...

Mai baiatule,am si eu un prieten Madalin Musat care susţine ca si el este urmas a lui Stefan cel Mare.Dar...scriind rândurile de mai sus brusc mi-a venit o idee extraordinara:De ce nu va uniti voi forţele pt. ca...vorba aia:"unde-s doi puterea creste".Vreau sa-ţi multumesc din inima pt faptul ca mi-ai dat un imbold si anume...bunicul meu mi-a spus ca stra,stra,stra,strabunicul meu era martian.Asa ca m-am decis sa dau in judecată NASA si sa-mi revendic dreptul de preşedinte intergalactic a planetei Marte si imprejurimi...Multă bafta in continuare si dacă vrei sa facem schimb de opinii mă gasesti la spitalul de nebuni din Iasi.

Anonim spunea...

Buna,te-am vazut la televizor îmbrăcat in haine de voevod si-ţi sade extraordinar de bine,dar un singur lucru iţi lipsea...sabia!Din câte ştiu eu se afla in muzeul de la Istambul...Ai putea sa-ţi faci încălzirea revendicand-o statului turc si dacă vei avea câştig de cauza sigur o sa recuperezi si Moldova.Dar o singura rugaminte am si eu:pune-mă si pe mine vreun sfetnic,paharnic,chelar,vornic,ucelnic sau ce vrei tu...Si împreuna sigur vom eradica toată coruptia si vom aduce bunastare pe meleagurile Moldovei...Miloslovestene pe noi Doamne si trimite-ne la un ospiciu de maxima securitate!

cornel cernoschi

Despre mine

Fotografia mea
LUGOJ , jud . TIMIS, str. Nicolae Balcescu ; nr. 11 ; Bl. 11 ; sc. A ; ap. 5 ; et. 1 ; cod. 305500, Romania
PRESEDINTELE ROMANIEI