joi, 11 februarie 2010

CORNEL CERNOSCHI NEMURITORUL


Fiindca sunt foarte "modest" , vreau sa le dau o veste buna, tuturor celor care se trag din maimuta , poate macar putin se vor oftica . Dupa cum bine stiti , sunt presedintele uniunii : UNIUNEA PERSOANELOR CARE NU VOTEAZA DIN ROMANIA , iar la data de 27.04.2007 , cand am infiintat aceasta uniune , fiindca nu exista , nicaieri in lume , o astfel gen de uniune , rezulta ca sunt : PRESEDINTELE MONDIAL AL CELOR CARE NU VOTEAZA .
In Biblie , in Crez , scrie : " Si iarasi , va sa vina , cu slava si marire , sa judece vii si mortii , a carui Imparatie nu va avea sfarsit" , iar acel , despre care se spunea , ca va sa vina , a venit deja , fiind , eu subsemnatul , CORNEL CERNOSCHI , fiindca atat timp cat vor exista oameni pe acest Pamant , vor exista si oameni care NU VOTEAZA , rezulta ca aceasta Imparatie , a celor care nu voteaza , nu va avea sfarsit , rezulta ca CORNEL CERNOSCHI ESTE NEMURITOR , fiindca oamenii isi vor aduce aminte de mine si peste 1 an si peste 1000 de ani si in veacul vecilor , deoarece CORNEL CERNOSCHI ESTE FONDATORUL uniunii : UNIUNEA PERSOANELOR CARE NU VOTEAZA DIN ROMANIA .

2 comentarii:

Andrei, urmasul lui Stefan cel Mare si Sfant ! spunea...

URAAAAA !!!! Inca unul ca mine. Si eu ma trag din Stefan cel Mare si Sfant si am si dovezi. Asa ca ai grija ca-ti doresti ca s-ar putea sa primesti doar o mica parte, pt ca am si un frate si un var si multe, multe rude.

Du-te si impusca-te. Daca nu ai cu ce, iti fac eu cinste cu un incarcator de P.M. (pistol mitraliera) ca la cat esti de prost sigur ratezi primele incercari.

Anonim spunea...

ma voi 2 sunteti nebuni da rau tare,nu vreau sa va critic da serios acu...cum sa fiti urmasii lui Stefan Cel Mare !pe bune!Aveti dovezi ce constau in rezultate ADN.Nu! Deci lasati-va de meserie,cautati-va ceva mai de viata de facut,ceva ce sa fiti renumi-ti,nu prin prostie si bataie de joc.Crek daca ar auzi Stefan prostiile aseta,n-ar mai muri de durere de picior,ar face infarct!Pai toti moldovenii sun urmasii lui Stefan Cel Mare...nu numai tu,si in schimb ai zis ca bunicul tau ti-a zis asta(pai erai mic cand ti-a zis si eu am auzit astea cand eram mic si sunt MOLDOVEAN,ca tine...da nu ma fac de ras cu asemenea prostii...si te intrebi de ce rade lumea de tine).
Maturizeaza-te,daca mai poti,macar incearca!
Nu te mai lasa prostit de aparente!

cornel cernoschi

Despre mine

Fotografia mea
LUGOJ , jud . TIMIS, str. Nicolae Balcescu ; nr. 11 ; Bl. 11 ; sc. A ; ap. 5 ; et. 1 ; cod. 305500, Romania
PRESEDINTELE ROMANIEI